donderdag 16 augustus 2012

Ton Welter - Come fly with me: J’accuse!

Lieve lezers, even een ander blog dat wat jullie gewend zijn, maar ik vond dit wel noodzakelijk om te melden. Want wat weten wij burgers nou eigenlijk van Defensie. Eigenlijk is het meeste gebaseerd over wat er via de kranten en via de media aangeboden word. En daar krijg ik zelfs kromme tenen van. Voor degene die denken dat wij een betaalde vakantie hebben, kan ik met een gerust hart stellen dat dat absoluut niet het geval is. Dat is een minuscuul druppeltje op de gloeiende plaat. Met de toelagen die we nu krijgen is het dieptreurig in vergelijking met wat het was, maar al moeten we erop toeleggen, hier willen we zijn. Maar goed, lees het stuk eens door, het geeft een breder beeld van wat Defensie betekent voor ons als Nederland ! En voor de individuele burger en voor de economie ! Klik even op de "blauwe link" om het stuk verder te lezen.

Ton Welter - Come fly with me: J’accuse!: Nederlandse politici zijn volledig de weg kwijt. Rob de Wijk schreef al dat Nederland hard op weg is de Europese onderpresteerder te worde...

4 opmerkingen:

  1. Agree!!! Helaas is het voor heel veel mensen een te ver van hun bed show en daardoor vinden ze de bezuinigingen geoorloofd, want ja wat hebben we aan defensie in NL.....
    Goed stuk, hopelijk komt er na de verkiezingen eens een oud militair als minister met hart voor de zaak, een die wil 'vechten'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks buuf ! Inderdaad, laat iemand aan het roer staan die wel verstand heeft van zaken en dat ook duidelijk naar het volk kan brengen. Het is hier btw hetzelfde hoor, ook de nodige cutbacks, dat werd duidelijk bij onze spouses-brief. Dat de hoeveelheid plaatsen op de universiteit minder waren dan de bevorderingen, en dat het dus uniek was om geselecteerd te zijn. xxx Marine wife in crime

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mary-Ann, eindelijk even bij kunnen lezen!!!!! Het "gewone"leven gaat weer een beetje beginnen. Mijn eerste berichtje was trouwens een testje. Ik wist niet dat dit gelijk geplubliceerd zou worden, vandaar!
    Sven is vandaag weer voor het eerst naar school en ik dacht vanmorgen: Waar zijn die 6 weken gebleven? Zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin. Dit is fijn om te lezen! Ook voor jullie gaat de tijd snel. Over een paar weken zitten we allemaal weer in het "gewone" ritme en tellen we weer af naar de volgende vakantie. Doe ze daar allemaal de groeten en ik wacht je volgende berichten met smart af.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even komt kijken op mijn blog, nog leuker als je een reactie achterlaat !