zondag 17 juni 2012

Surprise weekend

Enige tijd geleden werd ik verrast door mijn vriendinnen. Ik zou op kamp gaan met ze, maar tot zaterdagochtend wist ik nog niet hoe en waarheen. Voor mijn doen is dat heel raar, niet weten wat je te wachten staat. Maar vertrouwen had ik er wel in hahaha, maar was toch ook zenuwachtig. Ik heb geen moeite om emoties te delen of om me kwetsbaar op te stellen, maar ik heb regelmatig dit weekend even moeten slikken. We hebben zoveel moeten lachen dat ik gewoon pijn heb in mijn kaken, en dat ligt niet alleen aan de elastieken van mijn beugel. LOL. Affijn zaterdagochtend ben ik opgehaald door Corinne, Mimount, Yvonne en Bianca. Halverwege werd duidelijk dat het Maastricht zou worden maar dan nog wist ik niet wat we gingen doen. Het weer zat redelijk mee en we waren er dan ook vlot. De accommodatie was prima en leuke vakantie woning in Banholt, Limburg vlakbij Maastricht. Alle tassen (???)  neergezet, de NL vlag werd gehesen en de rood/wit/blauwe versieringen zorgden voor een vrolijk geheel. Daarna op naar de stad, met onze personal navigatie systeem 'Corinne' stond de auto zo midden in het centrum geparkeerd. Wat een heerlijke stad, waar we natuurlijk eerst een lekkere lunch gegeten hebben. Daarna nog even de economie gestimuleerd en daarna weer terug in het vakantiehuis zijn we aan de maaltijd begonnen. Met dank aan Webwinkel 'Eindelijk thuis zijn", kregen we mooie oer Nederlandse schorten aan. Daar zijn we lekker gaan gourmetten. Heerlijk gegeten en smakelijk gelachen. Daarna was het tijd voor "girl-time" , de maskertjes werden uit de kast getrokken, voetenbadjes werden aangerukt (de dames hadden zelfs bruistabletjes en teiltjes en handdoekjes meegenomen), Nagels werden gestyled en dat hebben we volgehouden tot de luiken dichtvielen om 4am. Met zijn 5-en op een kamer was het natuurlijk dolle pret. We voelden ons weer even pubers op kamp alleen konden we dit keer niet stiekem naar de jongenskamer lopen hahaha. Want onze jongens zaten thuis bij de kids ! Heerlijk geslapen, daarna werden de gordijnen open gedaan en moest er actief gedaan worden. Team Moerman werd een feit en zo gingen we hardlopen in Banholt, heuvel op heuvel af. Corvee teamlid Bianca zorgde voor een overheerlijk ontbijt. Even de Limburgse buitenlucht opgesnoven en daarna heerlijk buiten in het zonnetje ontbeten. wat een zaligheid, en wat was dat even genieten. Het douche-ritueel volgde al snel en daarna zijn we nog even de echte Limburgse vlaaien gaan proeven op een terras en daarna was het weer tijd om richting huis te gaan. Wat een heerlijk weekend, en voel ik me dankbaar om dit stel meiden om me heen te hebben. We kunnen een lach en een traan delen en dat is bijzonder. Dit zijn wel de dingen die ik ga missen, gelukkig is er social media, en zal ik me daar niet vervelen maar toch is het goed om dingen te koesteren, en zijn vriendschappen niet vanzelfsprekend. Er komen nog veel leuke dingen aan, er worden nog genoeg memories gemaakt, maar de tijd gaat nu wel snel, soms tè snel.....

6 opmerkingen:

  1. Zo te lezen was het fantastisch! Weer een leuke herinnering om met veel plezier op terug te kijken!! A.s. weekend weer een leuke ervaring erbij met de buurtbbq!!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zo'n stel vriendinnen en wat een leuk afscheid maar gelukkig hebben we skype ,viopbuster dus je kan gelukkig nog lekker met ze kletsen.
    nou het schiet nu wel op he !
    succes nog de laatste weekjes

    doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. corrie de jong18 juni 2012 om 22:36

    Leuk zo met vriendinnen en zeker de manier waarop wordt je zomaar ergens mee naar toe genomen geweldig toch .
    Het aftellen gaat zeker nu heel snel maar we hebben Skype en je blog dus we blijven op de hoogte van jullie succes nog de laatste lootjes doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, alle 'Mary-Ann like' dingen zaten in dit weekend!
    Het is je van harte gegund! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat een heerlijk weekend! Superleuk dat je vriendinnen dit voor je geregeld hebben. Die schort doe je niet meer af in de US! Big hug! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, en wat een mooie foto van jullie allen!
    groetjes, BiancaF

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even komt kijken op mijn blog, nog leuker als je een reactie achterlaat !