zondag 10 juni 2012

Here we go again....

Waar begin je met het maken van een blog ? Genoeg ideeën in mijn hoofd, maar zet het maar eens op virtueel papier. Allereerst een goede reden verzinnen  waarom ik/wij weer een weblog wil(len) beginnen. Voor de achterblijvers, dat sowieso, om een beetje bij te blijven met het groei en bloeiproces van onze kinderen. Maar ook om mensen een stuk mee te laten genieten met ons leven op een Amerikaanse basis, want dat is soms moeilijk uit te leggen. Het is een andere manier van leven. Niet beter of slechter maar gewoon anders. De eerste stappen zijn al gezet, de inboedel is ingepakt en staat klaar voor vertrek. Ook de auto is al ingeleverd. We zitten momenteel in tijdelijke huisvesting. Prima huis, toevallig van andere expats. Maar dichtbij vrienden, in een leuke buurt en vlakbij school. Alle ingrediënten aanwezig voor een goede afsluiting van de laatste weken hier op Nederlandse bodem. We staan aan de vooravond van een nieuw avontuur, wat we allemaal met open vizier tegemoet gaan. Ik eindigde ons vorige blog met deze onderstaande tekst, maar ik wil er dit blog ook weer mee starten. Veel leesplezier !
PS: Ik moet nog wel een beetje wennen aan het bloggen op blogspot, dus er zal hier en daar nog wel wat veranderen hahaha !

A fond farewell to yesterday, a warm welcome to tomorrow.
The sunset of a beautiful part of the past, the sunrise of a bright new future.
The beginning of new challenges, the promise of succes in the future,
and the anticipation of ever greater happiness.
The future opens up before us, like a new book,
waiting for us to commit to its pages.
The story only we can write !


10 opmerkingen:

  1. Hai Mary-Ann
    Hier de eerste fan van je blogspot. Ik heb geprobeerd mij te abonneren. Kijken of dat gaat lukken.
    Leuk hoor om weer van alles te lezen !
    Knuffel
    (je sriefzus)
    Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Angèle, ik moet nog wel even wennen hoor. Volgens mij hoef je je niet perse te abonneren, en kun je gewoon lezen en reacties achterlaten. Anders moet ik zelf even kijken bij mijn instellingen. Kus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij wensen jullie vijfen een fantastische tijd in de States en ik ga jullie blog zekers volgen!
    Dikke knuf uit NC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de instellingen aangepast en nu kan iedereen als het goed is een bericht achter laten. En dat vind ik natuurlijk erg leuk x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh jippie, meteen bij de favorieten gezet. Heerlijk om weer julliue avonturen in de USA mee te maken via dit blog. BIg bear hug!
    Liefs, Petra S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk straks om de dag met je verhalen te beginnen;-) kussss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om jullie weer te kunnen volgen!!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan er ook een leuke soap van maken natuurlijk hahaha !

      Verwijderen
  8. Marion van de Sande12 juni 2012 om 01:18

    O wat heerlijk, jullie gaan weer én je gaat weer een blog bijhouden, zó leuk!!! Ik hou van je positieve en kordate manier van schrijven en je hebt een heel leuk gezin. Dus ik ga je met heel veel plezier volgen, ben ook benieuwd hoe het met je jongens gaat en de jongste ken ik natuurlijk helemaal niet. Dus leukleukleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve reactie Marion. Ik ga mijn best doen, en probeer ook foto's etc te plaatsen. geen idee hoe het allemaal gaat lopen maar ik laat je lekker mee genieten ! Liefs

      Verwijderen

Gezellig dat je even komt kijken op mijn blog, nog leuker als je een reactie achterlaat !