woensdag 27 juni 2012

So many things, so little time...

Ondertussen zijn we alweer wat dagen verder, en relocation time begint nu vaste vormen aan te nemen. Lijstjes hier, lijstjes daar, things to do, things done...gek word ik af en toe van mezelf. Ik heb het niet echt druk maar het voelt druk in mijn hoofd. Je wil gewoon niemand vergeten en overal aan denken.
Zo was ik gister ook nog jarig, dat moest ook nog even tussendoor hahaha. Heb ik maar even voorbij laten gaan, ik wilde het niet groots vieren, ik ben ook gewoon nog lekker gaan sporten. 's Middags even heel knus gevierd met 2 vriendinnen en 's avonds lekker met gezin en mijn mams ge-BBQ-ed ! Daar had ik ook vrede mee, en ik vond het krijgen van de kaarten en de berichtjes op Facebook wel hartverwarmend. Leuk als mensen aan je denken, dat doet me veel.


Vanmorgen zijn we eerst boodschappen gaan doen bij de Sligro voor de BBQ van zaterdag. Dat nam wel de hele ochtend in beslag. Maar het was zeker de moeite waard. Vanmiddag moest ik echt op pad voor de juffen cadeau's. Ik koop altijd een aardigheidje, even als bedankje namens de kinderen. Ik had wat in gedachten, maar wist nog niet wàt ik in gedachten had. Ken je dat ? Dat je weet waar je moet zoeken maar het pas weet als je er tegenaan loopt. Ik ben goed geslaagd al zeg ik het zelf. Leerkrachten zijn ook blij dat het zomer is, toch ?  Ik had 7 stuks nodig voor de juffen en ook 2 voor de kinderopvang op de sportschool. Dus 9 in totaal. Alles staat nu ingepakt, signed and sealed klaar, nu alleen nog delivered ! Nu maar hopen dat de juffen nog niet actief meelezen, maar die hebben het natuurlijk nog veel te druk aan het eind van het schooljaar. :)


Affijn, missie geslaagd. Toen kwam onze oppas/vriendin nog gezellig even langs om een kado aan Terje te geven. Hij is in Augustus jarig, maar ze wilde het nu alvast geven. Een hartsikke leuk boek, in het engels over een Birthday-Boy. Ondertussen hebben we het al 6 keer gelezen, dus dat was een schot in de roos. Ook haar zullen we erg missen, als oppas maar ook als een dierbaar persoon in ons gezin.


De dag was dus leuk gevuld. Mensen die ons goed kennen, weten dat woensdag kibbeling-dag is. Meestal halen we dat voor de lunch, maar ik wilde er nu een avondmaaltijd van maken. Want dan zitten we allemaal echt uitgebreid aan tafel, en toch voelde het als galgenmaal hahaha. Ik ben het zelf even gaan halen, wilde ook even gedag zeggen. En op het moment dat ze zei: "succes en een goeie reis", moest ik even slikken en kreeg ik even weer zo'n emo-momentje. Maar zij ook, ze draaide zich om, en ik liep nog even terug om te zeggen dat ze de groeten moest doen aan haar man thuis, we keken elkaar aan en voelden waarschijnlijk allebei hetzelfde. Relocation time....! In de sportschool volg ik weleens een HIIT training, dat staat voor High Intensity Interval training (tegenwoordig heet het GRIT). Maar ik zit nu in de HEIT training hahaha, also known as High Emotional Interval training. Hoort erbij I know! Er komt weer een moment dat het leven gewoon weer op de rails staat, dat duurt even, maar ik geniet puur van al deze momenten, en ik ben blij dat het me iets doet. Dat mensen me iets doen. Ik ga nu nog even heerlijk genieten van een kop Douwe Egberts koffie en kijk naar Criminal Minds (BAU in Quantico)
Tot de volgende blog xxx




20 opmerkingen:

  1. Ik zit met de tranen in mn ogen je blog te lezen.....laat staan wat jij iedere dag tot jullie vertrek hebt....Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woensdag krijgen we wateroverlast op de Zonnesingel hahaha

      Verwijderen
  2. Ja ik weet hoe je je voelt maar nog maar een paar dagen en dan is het voorbij ,het is altijd een lach en een traan ,maar we hebben Skype ,wat een uitvinding is dat ;) .

    Nou sterkte nog de laatste dagen.

    Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Say hi and goodbye is the story of our life, toch Bianca ?
      Ik zou het er ook niet voor laten, maar dit is een fase waar we doorheen moeten. Lang leve Skype, internet en Facetime !Bye x

      Verwijderen
  3. Leuk dat jullie nog ff tijd hadden voor een BBQ. Je moeder is zo te zien niet veel veranderd!(leuk). Ik blijf jullie blog uiteraard volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig Marianne, met een bakkie erbij is het net of ik erbij zit, over 3 jaar halen we de schade in. Hugs voor je mannen x

      Verwijderen
  4. Nogmaals van harte Mary-Ann!
    Herken zo het kibbeling verhaal. De laatste keer van alles....
    Zo heb ik ooit staan snotteren na de laatste keer voer halen voor de hondjes. Zo raar, wat die paar woorden, succes en goeie reis ineens betekenen. Alsof het een reality check in ene is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Peet, die emo roller coaster doet veel met me, maar vormt me ook weer. Precies wat je zegt, een reality check, ik hoef alleen maar te denken en het giert door mijn lichaam, goedkope drug hoor, net red bull hahaha. xxx

      Verwijderen
  5. Corrie de Jong27 juni 2012 om 21:39

    Wel even slikken hoor na het lezen van je blog .
    Maar jullie vinden als gezin je draai daar weer en ik blijf jullie zeker volgen via het blog en we hebben ook nog Skype .
    Heel veel sterkte deze laatste week lieve Fam Moerman .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dinsdag slikken we nog een keer maar dan slikken we het door. Zie je op de foto linksboven net een glimp van je kadootje hahaha. Je weet de betekenis van het hart wat eraan hangt hè. Maybe out of sight, never out of our heart xxx

      Verwijderen
  6. Gitte van kats28 juni 2012 om 00:03

    Mooi geschreven! de laatste loodjes voor jullie, maar dat komt helemaal goed ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anders gaan we gewoon in gezins therapie, Gitte hahaha ! x

      Verwijderen
  7. Patries, Lemmer28 juni 2012 om 00:13

    Tja, laatste x kibbeling...., maar dat wordt denk ik goed ingeruild voor de traditie; Papa John's;-)
    Maar dit zijn echt de laatste 'loodjes' en die wegen cliché het zwaarst.....
    Goed geslaagd voor de leraren, leuk! Geniet er vandaag maar van, Zon met waarschijnlijk wel een Hollandse afsluiting;-)x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt als een prima traditie, Papa John's ! Het is net een weegschaal, een lach een traan. Je weet er alles van. Ik denk regelmatig terug aan ons momentje net buiten de basis van Quantico, voor het stoplicht. En ons avondje Carrabbas...voro herhaling vatbaar xxx

      Verwijderen
  8. Het was gezellig gisteren! <3
    En we gaan gewoon het boekje voorlezen via Skype ! ;-)
    veel lol maken haha!.

    Lovealways; <3
    X Mathilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hè, hij was zo blij. Als we terugkomen gaat hij nog steeds met je trouwen op het Zonnehof hahaha xxx

      Verwijderen
  9. Hoi!

    Vanmorgen met z'n allen weer mee gedaan aan de spinning les en buikspier kwartier.
    uiteraard de ochtend afgesloten met een kop koffie!
    Zit even een broodje te eten en dacht, laat ik gelijk jouw blog weer eens lezen.

    Zo bijzonder om te lezen hoe je alles ervaart en de laatste dingen aan het afsluiten bent.
    Dat zal met een lach en een traan gaan.

    Tot dinsdag!
    -x- Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Elke dinsdag/donderdag vaste prik, zelfde tijd, zelfde plek, het was als thuiskomen, zeker sinds de Spinningmarathon ! Dat moet je inderdaad doen, lekker een kop koffie nemen en het blog lezen. Een lach en een traan, maar de lol die we hadden en hebben zal altijd overheersen ! Hou me op de hoogte van je trainingen en mooie resultaten straks in Zwitserland xxx

      Verwijderen
  10. Mooi geschreven Mary-Ann! En wat heb je leuke cadeautjes voor de juffen gemaakt! Ik vind het fijn om vanmorgen nog even gezellig (onder het genot van een Latte Machiato) gekletst te hebben, dat doet me goed :-) . Ik hoop dat jullie een geweldige tijd daar gaan beleven. Veel plezier en succes met alles! Liefs, Barbara xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Bar ! Heerlijk relaxed was het vanmorgen en leuk dat Jacq er ook nog bij kon zijn ! Doet mij ook goed X ! Bedankt nogmaals en ik hou jullie op de hoogte.

      Liefs -x-

      Verwijderen

Gezellig dat je even komt kijken op mijn blog, nog leuker als je een reactie achterlaat !